به‌دنبال اتفاقات سریالی که این روز‌ها در سرزمین‌های اشغالی به وقوع می‌پیوندد، این بار انفجار و آتش‌سوزی گسترده‌ای در مجتمع لجستیکی در حیفا رخ داده است.
کد خبر: ۱۳۷۱۲۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، یک مجتمع پشتیبانی و لجستیکی در خلیج حیفا در سرزمین‌های اشغالی از شب گذشته دچار انفجار و آتش‌سوزی گسترده‌ای شده است.

در این مرکز انبار‌هایی از مواد خطرناک و قابل اشتعال قرار داشته است.

به‌دلیل گستردگی آتش‌سوزی و مجاورت با مناطق مسکونی، فرماندهی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر حیفا شخصاً روی عملیات اطفای حریق نظارت میدانی دارد.
 
تعداد بازدید : 96

تا این لحظه بنا بر اظهار نظر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی حیفا از تلفات احتمالی اطلاع درستی در دست نیست.

بلا این روز‌ها از زمین و آسمان بر سر صهیونیست‌ها می‌بارد و گویی مناطق اشغالی فلسطین دیگر قرار نیست رنگ‌وروی یک روز آرام و بی‌حادثه را به خود ببیند.

بعد از ترور شهید حسین صیاد خدایی در اول خرداد ماه امسال اتفاقات مهم و سریالی در سرزمین اشغالی رخ داده است که با وجود تلاش مقامات و رسانه‌های اصلی رژیم اسرائیل اخبار آن فاش شده است.

به‌عنوان مثال وقوع حادثه در روز سوم خردادماه در کارخانه کشتی‌سازی بندر حیفا موجب ارسال خودرو‌های امدادی و کمک‌رسان رژیم صهیونیستی به این منطقه شد، اما رژیم صهیونیستی برای رسانه‌ها دستور «بایکوت خبری» صادر کرد. با وجود این اخبار مربوط به این حادثه در برخی منابع محلی و شبکه‌های اجتماعی درز کرد.
 
منبع: تسنیم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها